Bankas turpina koncentrēties uz klientu ērtību

Šonedēļ ir izlaist gada mērījumu banku mazumtirdzniecības pakalpojumu nozarē atklāj, ka klientu apmierinātība ir augstākais kopš pētījuma autors, 2005. parādīts tālāk diagrammā, nozares gandarījumu sasniedzis 790 (pēc 1,000punktu skalas), kas pārstāv ievērojamu pieaugumu aprīlī ziņoja 785no 2014.

Analizējot pētījuma datus, norāda dažādus autovadītājus uzlabot apmierinātība ar dažādu banku auto kredītu lieluma segmentiem. Piemēram,reģionālās un vidējo pieaugumu piedzīvoja banku problēmu risināšanas apmierinātību ar savu banku, kamēr Lielais lielāko pieaugumu attiecībā uz nodevām un zvanu centru mijiedarbība.

Neraugoties uz pozitīvajām ziņām, bankām jāsaglabā koncentrēties uz klientu pieredzi. No vienas puses, vairākas uzlabojumu iespējasjoprojām ir, piemēram:

  • Problēmas paliek dominējošas, tik turpināja fokusēties uzpārskatāmu un izcenojumi izglītības ir nepieciešams
  • iesaistīšanas metriku (t. i., konta uzsākšanu), kas var palīdzētpadziļināt attiecības un gūt papildu ieguvumu kopā ir nekonsekvence zīmoliem un atsevišķiem klientu segmentiem
  • Pastāvīgi attīstās līdzi patērētāju preferences,piemēram, tiešsaistes kontu uzsākšanu un tiešsaistes problēmu risināšanas, rada problēmas daudzām bankām

Papildus brenda līmenim salīdzinošās novērtēšanas veikšanai galvenajos aspektos klientu pieredzi, pētījumā arī sniedz vērtīgu ieskatu kopējā nozares tēmām, ieskaitot, bet neaprobežojoties ar parastu aizdevumu, bet iespējams izmanot izdevīgu kredīta aizdevumu:

  • Jaunu klientu segmentiem, ko virza transakciju uzvedību 
  • Mentela izaugsmes potenciālu klientu segmentiem, piemēram, GenY un Z Gen
  • Pieredze nozares attīstība

Visbeidzot, aviācijas nozare rada interesantu paralēli pašreizējām klientu apmierinātību banku nozarē. Latvijas pētījums atklāj, ka klientu apmierinātība ar aviosabiedrībām ir sasniedzis augstāko līmeni kopš 2006, tomērdaudzi cilvēki, kas ir ceļojuši nesen varētu ātri identificēt dažus aspektus no savas pieredzes, ka ir iespējams uzlabot. Ar šobankām būtu jāatzīst pozitīvus soļus, kas dažu pēdējo gadu laikā attiecībā uz klientu apmierinātību, bet saprotu, ka ir daudz iespējuturpmākiem uzlabojumiem, kas var būtiski ietekmēt gan īstermiņa,gan ilgtermiņa finanšu izaugsmi.

Piezīme: lielo banku ir definēti tādi, ar $180 miljardi vai vairāk kopējiem noguldījumiem; reģionālo banku definē ar $33 miljardu $180 depozītu; vidēja lieluma banku definē ar $2 miljardus $33 depozītu.

 

Avots ņemts no wikipedia.