Socialo mēdiju loma bankas vidē

Dati no 2015 apmierinātības pētījumu(izlaists. gada aprīlī) secina, ka banku mazumtirdzniecības klientiem,izmantojot sociālo mediju joprojām ir salīdzinoši zems. Proti, tikai 6%no banku mazumtirdzniecības klientu atsauksmes par sociālo medijupieredzi pagājušajā gadā, un tikai 12% ar to bankas caur bankassociālās multivides vietnes.

Tomēr dati arī liecina, ka veiksmīgi apkalpot klientus, izmantojotsociālo mediju varam uzlabot rādītājus, piemēram, apmierinātība,zīmola uztveri un atpirkšanas rezultātā. Piemēram, starp klientiem,kas sazinājās ar savas bankas apkalpošanai, 55% uzskatīja, ka viņuizpratne par bankas uzlabojusies, jo bankas sociālo medijuapkalpošanas intensitāti.

Citi piemēri, kas saistīti ar sociālo mediju lomu Eiropas bankumazumtirdzniecības pakalpojumu nozares ietver:

  • Nav vietas, lai grāmatojot bankas sponsorēja, klientiem daudz vairākvarētu post pozitīvu atsauksmi, pretstatā negatīvu komentāru
  • 2/3 no klientiem, kas grāmatota vietā ne sponsorēt bankas norāda,ka viņi saņēma atbildi no bankas kāds
  • Starp klientiem, kas sazinājās ar savu banku, izmantojot bankassociālo mediju vietnes, 93% cerēja, ka banka atbildi tajā pašā dienā,bet tikai 57% norāda, ka viņi nav saņēmuši atbildi no bankas