Klientu apmierinātības atdeve

Pastāv saistība starp apmierinātības un finanšu rezultātiem. Protibanku mazumtirdzniecības klientiem ar augstu apmierinātības(kopējais punktu skaits (900-1, 000) ir būtiski augstāks aizstāvības likmēm, lielāku uzticību, un lielāka daļa naudas makā nekā klientiem ar zemu apmierina (vērtējums no 700 un zemāka).

Padarot saskaņotas pūles, lai uzlabotu kopējo klientu pieredzi,bankas, kas spēj sasniegt augstu apmierinātības gūtu labumu nospēcīgākas pragmatiskā izaugsme un uzlabosies vispārējais finanšu sniegums:

  • Sasniedzot 50 punktu uzlabojums klientu apmierinātības pieaugumu noguldījumiem, aizdevumiem un ieguldījumiem dolāros pasludinātlīdz 6% palielināt ieņēmumus, vai $27 miljoni par 500,000 klientiem.1
  • Lielāks gandarījums ir saistīta arī ar uzlabotu zīmola uztveri.Klientiem ar augstu apmierinātības (900 +) nodrošina vidējo reitingu6.5 (pēc 7 punktu skalas) par zīmola attēlu atribūtu Laba reputācija un apmierināti klienti par 6.0 punktu, 800-899. Vērtējuma samazinājums līdz 5.4 klientu vidū ar gandarījumu par 700-799, unar 4.4 punktiem starp banku un klientu turpmāk 700.
  • Atzīst, ka bankās klientu apmierinātības programmas mēra,pamatojoties uz abonementu, lai apmierinātības pētījumu, 2010-20142 izrādīt lielāku uzlabojumu, salīdzinot a, jo ne tikai apmierinātība (+49 punkti pret +30punktiem, attiecīgi), bet arī metriku mērīt lojalitāti (+8 procentpunkti pret +4 procentpunktiem); aizstāvības (+8 procentpunkti pret +3procentpunktiem); un aizturi (+8 procentpunkti pret +3procentpunktiem).