Virtuālo banku nodeva

Pieņemšana mobilajā vadīja banku un lielāku funkcionalitāti tīmekļa vietnē un ATM kanālus, jaunu segmentu virtuālo mazumtirdzniecības banku klientiem veidojas (tie, kuri tikai sazināties, izmantojot ciparu kanālus). Šiem klientiem ir unikālas vēlmes un cerības, ka bankām var radīt problēmas, mēģinot uzlabot apmierinātības un lojalitātes rādītājus. Dati no pirmajiem trim šāviļņos apmierinātības pētījumsvar palīdzēt bankām dažādos segmentos un identificētu mazumtirdzniecības banku klientiem, arī klientu pieredze varatšķirties no viena segmenta uz otru.

Piemēram, pētījuma dati atklāj, ka negatīvo ietekmi maksas ir ievērojami lielāka virtuālajiem klientiem (ar tiem klientiem, kuri tikai pārskaitīt caur zaru un ATM). Turklāt virtuālieklienti visdrīzāk varētu rasties atsevišķas maksas un ir mazāka iespēja norādīt, ka tominimum-balance prasība ir pamatota.

Pamatojoties uz šiem konstatējumiem, bankas var attīstīt stratēģijas,kas paredzētas, lai uzlabotu ātro kredītu pieredzi starp viņu virtuālāklienta pamata:

  • Skaidri ilustrē lielums , ka klienti saņem apmaiņā pret maksu, koviņi maksā. Piemēram, apmaiņā pret noteiktu maksu, klienti saņem augsti funkcionālu interneta un mobilo lietojumprogrammu, kas ļauj viņiem veikt darījumus ar banku viņiem saprotamā veidā.
  • Ieguldīt līdzekļus, lai uzlabotu klientu pieredzes aspekti, kas var uzlabot vērtību piedāvājumu uztveri klientiem.
  • Koncentrēšanās uz produktu un maksas izglītību, kuru var būt īpaš igrūti klientiem, kuri nevar apmeklēt filiāli saņemt mutvārdu paskaidrojumu.
  • Uzskatu, ka aktīvu kontu pārskatus klientiem, lai nodrošinātu, ka klienti ir centrēti uz pareizo kontu. Ja labāka iespējapastāv, aktīvi kontaktēties ar klientu ar alternatīvu produktu, kas būs izdevīgi viņiem.