Finanšu sektora servisa weblapu mērišana

Dati no J.D. Power suite sindicēto finanšu pakalpojumu pētījumi varpalīdzēt iestādēm etalonu vietnē gandarījumu pret galvenajiemlīdzstrādniekiem un pasākumu konsekvenci produktu līnijas, kas irkritiska, ņemot vērā ietekmi, ko vietnes ir par vispārēju klientuapmierinātību:

  • Banku mazumtirdzniecības pakalpojumu nozarē vietne darbojas galvenais transakciju darbarīku, ar daudziem klientiem, izmantojotkanāla veikt ikdienas aktivitātes, piemēram, pārbaudīt bilances,apmaksāt rēķinus un pārskaitīt līdzekļus.
  • Kredītkaršu pieredzi vietnē izceļas primāro metodi pārbaudotbilances un pārvaldīšanas izdevumus, bet arī darbojas galvenaispiekļuves punkts par pārskatīšanu un labu atalgojumu.
  • Patēriņa kredīts privārpersonām, vietnē var palīdzēt samazināt spriedzikontaktu centra resursus, nodrošinot patērētājiem skaidru unkodolīgu informāciju attiecībā uz tādām lietām nodevu politiku undarījumu administrēšanu.

Tomēr analīze J.D. Power pētījuma dati atklāj, ka daudzas finanšuiestādes cīnās, lai apmierinātu klientu vajadzības un prasības, kasattiecas uz vietni. Turklāt daudzas iestādes konsekventi nenodrošinaatbilstošu pieredzi dažādu produktu līnijām.

Piemēram, parādīts tālāk diagrammā, Brenda C  saņem otroaugstāko vietnes rādījumu, kas saistīti ar bankas biznesu, bet saņem viszemāko vietnes rādījumu, kas saistīti ar kredītkarti. Savukārt, Brends B konsekventāk saņem rekordi pāri visām produktu līnijām.

Lietas par finanšu iestāžu reģionālitāti:

  • Izmantotu neatkarīgu pētījumu, lai salīdzinātu savu pašreizējotīmekļa vietni ziedojumus (un ar to saistītais gandarījums) paproduktu veidiem, pret vienaudžiem un dažādiem klientusegmentiem
  • Regulāri veic pārbaudes / revīzijas konkurents vietnē ziedojumi (tajā skaitā uzņēmumu ārpus finanšu sektora), lai saprastukonkurences tirgū un ieviest jaunas idejas, lai identificētu potenciāli
  • Izglītot klientus par onefinance kredīta funkcionalitāti tīmekļa vietnē un saistītosieguvumus, izmantojot tīmekļa vietni, jo īpaši ir ieviesti jauni līdzekļi
  • Majas lapas līmenī apkopot un analizēt datus, lai identificētu stiprāspuses, vājās puses, iespējas palielināt vietnes apmierinātība
  • Kvantitatīvā apsekojuma datiem, palīdz sniegt vispārēju priekšstatu par vietnē gandarījumu, apziņu un lietojums
  • Biometrijas vai acu analīze var palīdzēt izolēt vietnespieredzi specifiskos aspektus, kuri, visticamāk, lai sagrābtu lietotājuuzmanību un / vai aspekti, kas mēdz izraisīt apjukumu vaisarūgtinājumu
  • Web evolūcijas neatkarīga ārēja konsultanta pakalpojumus, laiietvertu pašreizējās vietnes funkcionalitēte/dizains u.c auditam un salīdzināt ar konkurētspējīgu piedāvājumu.